Jsme jedna z mála firem, která bezproblémově ovládá spolehlivý Property Management. Zajistíme podpůrné a dílčí procesy spojené s fungováním dané společnosti. Jedná se například o administrativní, ekonomické a obchodní procesy, které souvisejí s přímým provozem objektu.

Poskytujeme komplexní administrativní správu a přehlednou evidenci veškerých dat – evidence majetku, vedení technického účetnictví včetně závěrečného ročního vyhodnocení, zastupování vůči třetím stranám atd.

Našim klientům zajistíme například:

  • kompletní vedení administrativních, servisních a nájemních smluv
  • evidence provozních nákladů (spotřeba energií, vody, tepla atd.) a pravidelný reporting
  • daně z nemovitostí, pojištění
  • správa hmotného a finančního majetku klienta
  • zajištění organizace schůzí orgánů
  • zajištění obchodní činnosti
  •  správa smluv s dodavateli a jednotlivými akcionáři, správa administrativní agendy, stanov a směrnic
  • jednání s orgány státní správy, soudy, pojišťovnami a třetími osobami
  • zpracování měsíční účetních uzávěrek, rozpočtu či roční účetní závěrky
  • výroční zprávy a zprávy o vztazích, přiznání k DPH a přiznání k dani z nemovitosti
  • zastupování vlastníka vůči třetím stranám
  • uzavírání, kontrola plnění a výpovědi nájemních a dalších provozních smluv
  • návrhy na zápisy do obchodního rejstříku
  • uzavírání pojistných smluv a zastupování vlastníka v případě pojistných událostí
  • vyřizování stížností a případné vymáhání pohledávek
  • nasmlouvání dodávek energií – elektřiny, vody, plynu a tepla